تعمیر رادار نقطه کور النترا ELANTRA

تعمیر رادار نقطه کور النترا ELANTRA

تعمیر رادار نقطه کور النترا ELANTRA.تعمیر رادار نقطه کور انواع هیوندای کیا هوندا بنز بی ام و پورشه آئودی تویوتا لکسوس در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

رادار نقطه کور چیست؟

در هنگام رانندگی ممکن است خودرو در نقطه ای قرار گیرد که برای سایر رانندگان قابل مشاهده نباشد و همین امر منجر به برخورد و تصادف شود. اخیراً شرکت های خودرو سازی سیستمی تحت عنوان سیستم شناسایی نقاط کورBlind Spot Detection  ارائه کرده اند که از بروز چنین مشکلی جلوگیری میکند. بدین منظور در گوشه های عقب و جلوی خودرو دو یا چهار  رادار قرار داده شده استزمانی که یک خودرو یا هر مانع دیگری وارد میدان تعریف شده این رادار با ابعاد آن ۹.۵ متر در ۳ متر شود، این سیستم وجود مانع را تشخیص میدهد و با یک چراغ زرد رنگ در کنار آینه جانبی، به راننده هشدار داده میشود.

بررسی هیوندای النترا ELANTRA

هیوندای النترا ۲۰۱۸ یا هیوندای آوانته یک خودرو کامپکت کلاس C کره‌ای است که رقیب خودروهایی چون کیا سراتو مزدا ۳ وتویوتا کرولا می باشد که نسل اول آن در سال ۱۹۹۰ معرفی شد و در حال حاضر در ششمین نسل خود به تولید می‌رسد. النترا نخستین بار در سومین نسل خود پا به بازار ایران گذاشت که این مدل در ایران به تولید می‌رسید و با نام هیوندای آوانته در کشورمان عرضه می‌شد.

اما هیوندای النترا ۲۰۱۸ پس از یک غیبت نسبتا طولانی در نسل پنجم خود به ایران بازگشت و بار دیگر در سال ۲۰۱۴ در کشورمان عرضه شد. اما ما در اینجا در مورد آخرین نسل از النترا صحبت می‌کنیم که در سال ۲۰۱۵ رونمایی و از سال ۲۰۱۶ وارد بازارهای جهانی شد.

مشخصات فنی النترا

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۹ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۵۲ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۷۹ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته اتومات
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۲ کیلومتر در ساعت

مشکلات رایج رادار های نقطه کور هیوندای النترا

  • سیستم BSD فعال نمی شود

  • رادار کالیبره نمی شود

  • رادار مرتب از کالیبره خارج می شود

  • دیاگ به رادار وارد نمی شود

مشخصات فنی رادار نقطه کور النترا

۹۵۸۲۱F2200

تعمیر رادار نقطه کور النترا ELANTRA

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *